Pretty Women

What the fuck! Det var min reaktion när jag läste en artikel på Västmanlands Länstidning (VLT) om 2 prostituerade kvinnor som lagt ut sina tjänster på internet. Dessa 2 västeråsare påstått att prostitution är ett yrke och att de agerar som familjeterapeut till de männen som köper tjänsten.
What the fuck!!  De 2 hororna har påpekat tydligt att prostituion är deras yrkesval och att de tjänar mycket på det samt njuter av sexet på köpet. WOW, 2 flugor på en smäll! Det var typ ett perfekt yrke! Kvinnorna var mycket stolta att vara prostituerade men är de verkligen stolta??? Varför har de inte visat fejset på tidningsbilden? Hmmmmmm.........
Vad har denna artikel för budskap till unga tjejer som ska välja yrke i framtiden???
Tjej 1: "Äh...vilken program ska du välja?#
Tjej 2: " Hmmm...jag har naturvetenskap som andra val och prostitution 101 som mitt första."
Tjej 1: "Jag med, men prostitution kräver 200 poäng och jag har bara 180."
 
Välkommen till Horgymnasiet!

                                                                      

Julia and Richard

Åsikter

Skriv det du tycker:

Och du heter...
Kom ihåg mig?

[email protected]: (publiceras ej)

Och din blogg finns på...

Comments over here:

Trackback
RSS 2.0