Försvunnen i 14 dar

Jag blev paff när min älskade make överraskade mig med en 14 dagars resa som 40års present! Han sa bara: "Nu åker vi. Vi lämnar ungarna till mamma!
Tack o lov att min snabbis semessteransökan på jobbet blev beviljad och svisch var vi i Thailand.
Det var en vecka av god o stark mat,


Hot, hot, hot!

Bar hopping,

Jag o Martin


Min Klas o hans bror Figge

De äckliga varningsbilder på ciggen

Sol och bad,


På väg till beachen. Tack vare sjömannen har jag nån att villa mitt baksmällthuvud på.


Sola och bada i manikyr och pedikyr!

Och sedan svisch, var vi på Filippinerna. Det var lite lugnare med släktträff och som sagt party, party och party!


Jag, Klas, min moster och hans man. Vi bodde hos dem eftersom de har air condition. Hos mamma har de bara fläkt.


I väntan på frukost


En 105åring som var förtjust i Klas


Var är våra väskor?

Så gick det till i 2 veckor och det var det bästa present jag har nånsin fått. Nu är man tillbaka i verkligheten!

Åsikter
Postat av: Meela

Sv - Tack tack :) Oj ser att ja ginte är den enda som har varit i väg - jag hade det toppen fint ! Älskar att resa så har njutigt fullt ut.

guu så kul med en sådan överaskning ! Hoppas du hade det toppen fint !

2009-04-20 @ 11:44:50
URL: http://mysnys.blogg.se/
Postat av: korven

åååh när jag ser dom här bilderna vill jag bara IVÄG!

när mina vänner kommer hem med utländska cigg är det alltid en massa läskiga avrnignsbilder på. Tror dom är mkt mer effektiva än texterna!



ahhaha, jo det där med latheten är sant men att jag är fet var mer ett skämt :D

2009-04-20 @ 12:52:22
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: anda

ååååhhhh vad trevligt med att åka bort!!!

skulle verkligenbehöva det.

SV: ja, haha jag har varit borta i nästan 1 månad från bloggen, kommer uppdatera när jag känner för det, men svarar gör jag nog!:)

2009-04-23 @ 20:47:18
URL: http://andyri.blogg.selog

Skriv det du tycker:

Och du heter...
Kom ihåg mig?

[email protected]: (publiceras ej)

Och din blogg finns på...

Comments over here:

Trackback
RSS 2.0